Suradnja s tvrtkama i blizak odnos s predavačima koji dolaze iz realnog sektora u okviru studijskih vertikala komunikacija i turizma jedna je od najvećih inovacija koju je Bernays implementirao u području visokog obrazovanja.
Od samog početka svog djelovanja Bernays sklapa vrijedna partnerstva zbog kojih studenti na raspolaganju imaju više od 130 institucija u kojima, na stvarnim primjerima iz prakse, uče od iskusnih hrvatskih i inozemnih profesionalaca iz komunikacijske industrije i turističkog sektora.
Studenti Bernaysa imaju priliku tijekom studija biti dio poslovnog okruženja teširiti vidike i stjecati nova poznanstva. Tijekom pet godina studija studenti prolaze kroz 1 000 sati prakse u nekoliko partnerskih institucija prema njihovom odabiru.
Među partnerskim institucijama studija komunikacija nalaze se istaknute hrvatske tvrtke, medijske kuće i portali, kreativne i agencije za integriranu marketinšku komunikaciju, odnose s javnošću ili zakup medija, dok studenti turizma odlaze na praksu u poznate hotelske lance, turističke tvrtke, event i putničke agencije, agencije za destinacijski menadžment ili lokalne turističke zajednice.
Najvažniji status među Bernaysovim partnerima imaju nastavne baze, organizacije, ustanove, tijela državne uprave, jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave, druga državna tijela ili druga pravna osoba s kojom je Bernays sklopio ugovor o poslovnoj suradnji na temelju kojeg se izvođenje dijela nastave (stručna praksa i terenska nastava) može organizirati u tom poslovnom subjektu pod nadzorom nastavnika Bernaysa, a uz primjereno sudjelovanje stručnih osoba – mentora u svojstvu zaposlenika tog subjekta, sukladno studijskom programu i izvedbenom planu nastave određenog studija ili drugom programu koji se temelji na načelima cjeloživotnog učenja.
Poslovni subjekti sa statusom nastavne baze imaju mogućnost korištenja brojnih benefita koje im osigurava Bernaysa kao akademski partner te sudjelovanja u projektima od društvenog interesa.