Digitalni marketing trenutačno je najtraženiji studij na Sveučilištu Algebra Bernays, a svoju stručnost i energiju predstavit ćemo 10. lipnja 2025. na drugom izdanju konferencije INFLU FEED u zagrebačkom Z centru (kino CineStar). Kao akademski partner konferencije obogaćujemo program stručnošću naših predavača, dok volonterski angažirani studenti preuzimaju logističku i tehničku potporu, jamče besprijekorno iskustvo sudionicima i rasterećuju organizacijski tim.
Konferencija koja oblikuje budućnost influencinga i digitalnog marketinga
Najistaknutiji influenceri, stručnjaci i entuzijasti iz svijeta digitalnog marketinga i društvenih mreža okupit će se na drugoj konferenciji INFLU FEED 2025 koja će se održati 10. lipnja 2025. godine u Z centru u Zagrebu. Adrian Krajcar, Meri Goldašić, Niko Čuturić – Ko je Niko, Karla Zelić, Melkior Bašić, Dario Marčac samo su neki od panelista koji će govoriti o svojim pričama i pogledu na svijet društvenih mreža, uz nezaobilazne teme o trendovima i najnovijim uvidima u ključne promjene koje oblikuju digitalnu komunikaciju.
Svijet influencera mijenja se iz godine u godinu, a influencer marketing već je godinama nezaobilazan u komunikaciji s publikom svih dobnih skupina. Zbog toga je cilj konferencije okupiti zajednicu čiji je utjecaj značajan i mjerljiv, kao i stručnjake iz digitalnog marketinga koji će razgovarati o aktualnim i relevantnim pitanjima, donijeti odgovore na brojne izazove i istražiti najnovije promjene u svijetu influencera.
Tako će se na panelu "Desetljeće digitalne evolucije" govoriti o tome kako su se oblikovali komunikacijski trendovi, platforme i tehnologije i kako se mijenjao i prilagođavao utjecaj influencer marketinga u digitalnom svijetu. Panel pod nazivom "Ovo je stvarno važno" otvorit će temu odgovornosti influencera i progovoriti o tome kako influenceri koriste svoje platforme za podizanje svijesti o važnim društvenim pitanjima, ali i aktivno doprinose promociji etičkih vrijednosti u izgradnji povjerenja s publikom.
Jedno od najaktualnijih pitanja u industriji influencinga bit će obrađeno na panelu "Mikro ili makro – tko zapravo utječe?" na kojemu će se raspravljati o tome kako odabrati osobu čiji osobni imidž, vrijednosti i stil života odgovaraju brendu te kako mjeriti učinkovitost suradnje s mikro, makro i mega influencerima. Svaki od njih svjestan je kratkoće pažnje koji korisnici imaju na društvenim mrežama, zbog čega je storytelling za influencere ključni alat kojim grade dugoročnu povezanost s pratiteljima. Ovaj trend bit će u fokusu panela "Storytelling – kako priče pobjeđuju algoritam?" koji će istražiti kako influenceri koriste moć storytellinga kako bi stvorili sadržaj koji privlači i angažira publiku.
Stručni doprinos Sveučilišta Algebra Bernays: panel „Gen Z & Alpha: nova generacija, nova pravila“
Doc. dr. sc. Vanja Šebek, pročelnik Odjela za digitalni marketing i dugogodišnji istraživač online trendova, sudjeluje kao panelist u raspravi "Gen Z & Alpha: nova generacija, nova pravila“ (10. lipnja, 13:05 – 13:40). U razgovoru će se analizirati kako najmlađe generacije oblikuju sadržaj, konzumiraju informacije i surađuju s brendovima te koji se novi influenceri izdvajaju i po čemu se razlikuju od prethodnih. Panel će ponuditi konkretne uvide u strategije koje najbolje funkcioniraju na rastućim platformama poput TikToka i YouTube Shortsa, potvrđujući da budućnost digitalnog marketinga leži upravo u razumijevanju navika i očekivanja generacija Z i Alpha.
Ovogodišnji INFLU FEED nije samo mjesto za učenje i diskusiju, već i za umrežavanje i stvaranje novih poslovnih prilika. Zato ne propustite priliku čuti najnovije smjernice od stručnjaka u industriji i influencera, razmijeniti iskustva i otkriti najnovije alate i tehnike koji oblikuju digitalnu komunikaciju.
Za više informacija o programu i ulaznicama posjetite web stranicu konferencije.
Vidimo se 10. lipnja u Z centru!