Zanima te digitalni marketing i zaljubljenik si u društvene mreže? Želiš raditi u digitalnoj i kreativnoj agenciji? Dario ti iz prve ruke donosi kako je to biti Head of Social Media u Laconiqu i koliko mu obrazovanje pomaže u karijeri..
Gdje radite, na kojoj poziciji i što je opis Vašeg posla?
Trenutno sam zaposlen kao Head of Social Media u agenciji Laconiq. Laconiq je mlada, digitalno-kreativna agencija koja je fokusirana isporučiti najbolje kampanje za klijente. U opisu moga posla je vođenje Social Media tima koji kreira digitalni content, radi digitalno oglašavanje, vodi razne zajednice na društvenim mrežama te kreira online kampanje za klijente . Uz to me izrazito vesele dodatni projekti od strateške važnosti gdje s kolegama razvijam kreativne koncepte za razne kanale.
Jeste li na nešto posebno ponosni u karijeri?
Ponosan sam što sam u svojoj poslovnoj karijeri uspio prikupiti razna iskustva u agencijama te što sam radio na odličnim kampanjama, među kojima bih izdvojio Sprite Cactus kampanju za koju smo, tada, u agenciji 404, osvojili malog Somo Borca. Kampanja je bila fokusirana na real time marketing gdje smo nakon krađe kaktusa iz Botaničkog vrta kreirali digitalnu kampanju kojoj je bio cilj pronaći taj kaktus. Odaziv publike i zajednice je bio fenomenalan, ali u ga u konačnici nismo uspjeli pronaći. Od novijih kampanja na koje sam ponosan bih svakako izdvojio suradnju sa Submarine burgerima, gdje sam u suradnji s kolegom Filipom Badanjekom koji je naš kreativni direktor, radio na velikom kreativnom konceptu pod nazivom „Zagrizi lokalno“.
Je li obrazovanje na Bernaysu doprinijelo Vašem profesionalnom razvoju?
Od prvog dana sam na Bernaysu bio ustrajan, odgovoran i marljiv te sam paralelno radio studentske poslove. Praktična znanja i networking stečeni na Bernaysu, pružili su mi mnoge mogućnosti u poslovnom svijetu. Moja poslovna karijera počela je tako da sam radio kao sportski urednik u nekadašnjem Media servisu jer me profesorica s fakulteta preporučila za taj posao. Nakon toga sam spletom okolnosti završio u digitalu.
Koji savjet biste dali budućim studentima Bernaysa?
Iskoristite svaku minutu prakse! Tržište nakon završetka fakulteta traži zaposlenike s iskustvom i ono što bih najviše naglasio svim studentima je da tijekom fakulteta počnu raditi prakse jer će nakon prakse stići i neka prilika za posao. Ako mogu uz fakultet stići raditi, nakon završetka će im samo nebo biti granica. Trud se cijeni, trud se isplati, a spoj teorije i prakse je najbolji spoj! Ukoliko imate mogućnost tijekom studija skupiti iskustva u struci, svakako to iskoristite.
LinkedIn: Dario Stajčić / Laconiq