Suzanin posao nadilazi klasične marketinške aktivnosti, a kako je to svakodnevno surađivati s liječnicima, pacijentima i drugim zdravstvenim djelatnicima, organizirati kampanje i projekte, te razvijati strateške planove, otkrila nam je u nastavku..
Gdje radite, na kojoj poziciji i što je opis Vašeg posla?
Radim na mjestu voditeljice marketinga u Specijalnoj bolnici Sv. Katarina. Moj posao nadilazi klasične marketinške aktivnosti jer se ne radi samo o promociji usluga, već o puno širem spektru aktivnosti usmjerenih na edukaciju i informiranje javnosti te povećanje dostupnosti zdravstvene skrbi. U okviru svoje pozicije, odgovorna sam za koordinaciju svih internih i eksternih marketinških aktivnosti, uključujući svakodnevnu komunikaciju s liječnicima, pacijentima i drugim zdravstvenim djelatnicima, kao i organizaciju različitih kampanja i projekata. Razvijam i implementiram strateške marketinške i komunikacijske planove. Naš cilj je olakšati pacijentima pristup zdravstvenoj skrbi i pružiti im kvalitetne informacije i resurse. Komunikacija je temelj kvalitetne zdravstvene skrbi, a mi u Specijalnoj bolnici Sv. Katarina posvećeni smo tome da razvijamo i unapređujemo komunikacijske vještine svih naših djelatnika kako bismo izgradili povjerenje i pružili personaliziranu skrb svakom pacijentu. Također, jedan od ključnih aspekata mog posla je rad na preventivnim kampanjama koje educiraju javnost o važnosti ranog otkrivanja i prevencije bolesti. Kroz suradnju s različitim odjelima unutar bolnice, osiguravam da su sve marketinške i komunikacijske aktivnosti usklađene s našim ciljevima i vrijednostima. Moj rad uključuje i praćenje povratnih informacija pacijenata i kontinuirano unapređenje naših marketinških i komunikacijskih pristupa kako bismo osigurali najvišu razinu skrbi i zadovoljstva pacijenata. U konačnici, moj posao je osigurati da Specijalna bolnica Sv. Katarina ostane prepoznata kao lider u pružanju vrhunske zdravstvene skrbi kroz učinkovitu i empatičnu komunikaciju koja stavlja pacijente na prvo mjesto. Zadovoljan pacijent je naša najbolja reklama.
Jeste li na nešto posebno ponosni u karijeri?
U svojoj dosadašnjoj karijeri imala sam priliku raditi na vrlo izazovnim projektima u različitim sektorima, gdje sam imala važnu ulogu u izgradnji novih odjela i inicijativa koje su ostavile trajan utjecaj. Na primjer, imala sam priliku kompletno formirati odjel koji je bio potpuno nov u svojoj organizaciji, uspješno ga uspostaviti i vidjeti kako raste i razvija se tijekom godina. Osim toga, tijekom svoje karijere pokrenula sam brojne druge inicijative koje su i danas od bitnog značaja za organizaciju. To su iskustva koja su me naučila kako prepoznati prilike za rast i razvoj te ih uspješno provoditi u praksi.
Uvijek ističem i svoj doprinos brojnim humanitarnim akcijama tijekom svoje karijere, a s ciljem kako bih i sve ostale potaknula na isto. Počela sam sudjelovati u humanitarnim akcijama još za vrijeme studija, a nastavila sam poticati i organizirati humanitarne akcije te društveno odgovorne projekte u svim dosadašnjim tvrtkama gdje sam radila. Sudjelovala sam u organizaciji nekoliko ključnih humanitarnih akcija, a jedna od značajnijih su suradnja sa Zakladom Ana Rukavina te kampanja RTL pomaže djeci.
Je li obrazovanje na Bernaysu doprinijelo Vašem profesionalnom razvoju?
Itekako! Stekla sam širok spektar znanja i vještina iz područja komunikacija i odnosa s javnošću, što mi je omogućilo učinkovito upravljanje marketinškim i komunikacijskim aktivnostima u mojoj dosadašnjoj karijeri.
Bernays mi je pružio temeljito razumijevanje strateškog pristupa komunikaciji, što je ključno za uspješno obavljanje moje trenutne uloge. Kroz praktične projekte i suradnje sa stručnjacima iz industrije, ali i šire, stekla sam dragocjena iskustva koja su mi pomogla da se profiliram kao stručnjak u svom području.
Koji savjet biste dali budućim studentima Bernaysa?
Budućim studentima Bernaysa preporučujem da se posvete učenju kako iz teorije, tako i iz praktičnih iskustava. Upravo spoj teorije i prakse jedan je od najboljih aduta koje Bernays ima.
Važno je da budu uporni u svojoj želji za znanjem i da se kontinuirano usavršavaju, prateći najnovije trendove u industriji. Što više prakse i što više uključivanja u aktivnosti koje Bernays nudi. Na taj način osobno sam stekla vrlo vrijedna iskustva i kontakte.
Jednako važno je da studenti budu zadovoljni s onim što postižu, jer je to najvažnija nagrada. Trebaju biti svjesni svojih postignuća i kontinuirano se osvještavati o vlastitom napretku kako bi održali motivaciju i fokus na svojim ciljevima.
LinkedIn: Suzana Jovanović / Specijalna bolnica Sv. Katarina