Priča o Marku jedna je od onih koja inspirira. U nastavku pročitajte kako od osnovne novinarske razine dogurati do mjesta glavnog urednika najčitanijeg celebrity i lifestyle magazina...
1. Gdje radiš, na kojoj poziciji i što je opis tvog posla?
Glavni sam urednik magazina Story, tjednika koji se bavi celebrity i lifestyle temama već više od dvije godine na domaćem tržištu. Zadužen sam za uređivanje tema u magazinu i organizaciju novinarskog posla u timu koji se sastoji od drugih urednika, novinara, lektora i grafičkog urednika – svi zajedno svakog ponedjeljka u večernjim satima šaljemo tjednik s 92 stranice u tisak, a koji izlazi srijedom na tržište u Hrvatskoj i regiji. Zajedno sa svojim timom produciram naslovnicu, sve teme u broju, prolazim kroz novinarske tekstove i osmišljavam, zajedno s drugim kolegama iz brenda Story i kompanije WMG Hrvatska, kako tiskano izdanje Storyja što bolje promovirati i pozicionirati na tržištu na našim društvenim mrežama i događanjima. Radi se puno, rokovi su kratki, no zadovoljan sam što uređujem magazin koji izlazi već dvadeset i dvije godine na tržištu.
2. Na što si posebno ponosan u karijeri?
Najponosniji sam na činjenicu kako sam u svome radu prošao sve razine rada za medij, od one osnovne, juniorske kao novinar početak do uređivanja modne rubrike u časopisu, zatim kao lifestyle i izvršni urednik, a naposljetku i kao glavni urednik, funkciju koju danas obnašam. Znam kako izgleda svaki kotačić u lancu i koliko je važan timski rad u medijima ne bi li sve bilo onako kako treba za krajnjeg konzumenta – čitatelja, kao i za naše partnere.
3. Je li studiranje na Bernaysu doprinijelo tvom profesionalnom razvoju?
Svakako je obrazovanje na Bernaysu utjecalo na moj profesionalni razvoj jer sam dobio jasnu strukturu znanja koja mi je potrebna za posao koji obnašam. Naučio sam doista mnogo toga bitnoga od izvrsnih predavača, naročito onih koji su došli iz novinarske struke i danas obnašaju odgovorne funkcije u najvećim domaćim medijima. Zatim, upoznao sam brojne kolege s kojima danas dijelim svoju svakodnevicu na sceni, kao i stekao dobar temelj za širenje poznanstava u svijetu PR-a, marketinga i novinarstva. Bernays mi je dao kontekst za rad na medijskoj sceni i svakako mojoj praksi dao i teoriju.
4. Koji savjet bi dao budućim studentima Bernaysa?
Savjetovao bih im da iskoriste svaki trenutak u 'klupama' kako bi povećali svoje znanje, da budu znatiželjni i da pitaju te da što više sudjeluju u nastavi kako bi izvukli maksimum od izvrsnih predavača. Bernays otvara brojna vrata, samo treba znati na koja kucati i što vam najviše kao pojedincu u svijetu PR-a i novinarstva odgovara.
LinkedIn: Marko Banjavčić / WMG Hrvatska