Studenti Komunikacijskog menadžmenta na terenskoj nastavi - od agencija preko medija do korporacija

Studenti Komunikacijskog menadžmenta na terenskoj nastavi - od agencija preko medija do korporacija

25.6.2024

Studenti prve godine prijediplomskog studija Komunikacijski menadžmen posjetili su Radio Hub, Novu TV, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri i Heineken Hrvatsk

Studenti prve godine prijediplomskog studija Komunikacijski menadžment tijekom ožujka i travnja, u okviru kolegija Terenska nastava, upoznavali su različite segmente komunikacijske industrije i potencijalne praksodavce koji ih čekaju na višim godinama studija.

Prva terenska nastava organizirana je u Radio Hubu gdje su se studenti upoznali s načinom rada nekoliko eminentnih radijskih postaja kao što su bravo!, Antena Zagreb, Happy FM, Enter i dr., kao i radom agencije AMM te redakcije Media Servis.

Nakon toga slijedilo je upoznavanje sa svijetom odnosa s javnošću te posjetom agenciji Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, tijekom koje su studenti saznali kako izgleda agencijska svakodnevica u komunikaciji s klijentima i ostalim dionicima iz javnog i privatnog sektora.

Tijekom treće terenske nastave studenti su posjetili Novu TV gdje su se upoznali s dnevno-informativnim programom ove TV kuće, kao i radom portala dnevno.hr. Uz posjete navedenih redakcija, studenti su obišli i studije u kojima se snimaju TV showovi poput Masterchefa, Tko to tamo pjeva i Tvoje lice zvuči poznato.

Ovogodišnja terenska nastava zaključena je posjetom korporaciji Heineken Hrvatska koja je studentima približila svijet korporacija te komunikacijskoj ulozi u njihovom poslovanju koje uključuje internu komunikaciju, organizaciju događanja, odnosi s medijima, kriznu komunikaciju, upravljanje reputacijom, employer branding, društveno odgovorno poslovanje i druge komunikacijske vidove.

Datoteke
za preuzimanje

No items found.