Prvo ovogodišnje i šesnaesto po redu izdanje Bernaysovog međunarodnog znanstvenog časopisa Communication Management Review (CMR) donosi pregled šest zanimljivih radova iz perspektive različitih komunikacijskih tema.
U časopisu vas očekuju zanimljive perspektive vezane uz digitalno krizno komuniciranje u turizmu, komunikacijski potencijal tipografije, komunikacijske strategije brendiranja, strateški komunikacijski menadžment i uloga medija u turizmu, analize sadržaja informativnih televizijskih emisija te ulozi medija u izbornim procesima.
Communication Management Review međunarodni je znanstveni časopis u izdanju Veleučilišta Edward Bernays i prvi takav časopis u Hrvatskoj iz visokog obrazovanja na području komunikacija. Namijenjen je prije svega znanstvenicima, komunikacijskim stručnjacima i studentima koji žele dodatno nadograditi svoj profesionalni razvoj, ali i svim drugim zainteresiranim čitateljima koji žele dobiti uvid u najnovije trendove u području razvoja komunikacijskog menadžmenta.
Sva izdanja Bernaysovog časopisa, pa tako i ovo najnovije dostupno je u digitalnom obliku na commreview.hr i hrcak.srce.hr, osim toga CMR je dostupan u bazama DOAJ, EBSCO i ERIH PLUS.