Bernaysovi studenti osvojili prvo i treće mjesto na LUMEN Businessu!

Bernaysovi studenti osvojili prvo i treće mjesto na LUMEN Businessu!

27.6.2024

Studenti Krešimir Pavličić te Mirna Lončarić i Matija Pavleković sudjelovali su na najvećem regionalnom studentskom natjecanju LUMEN Business i ostvarili vrhunske rezultate. Čestitamo!

Bernaysovi studenti Krešimir Pavličić te Mirna Lončarić i Matija Pavleković sudjelovali su na najvećem regionalnom studentskom natjecanju u području businessa, LUMEN Business i ostvarili vrhunske rezultate. Krešimir je u timu s kolegicom s drugog studija osvojio prvo mjesto, dok su se Mirna i Matija natjecale zajedno te osvojile treće mjesto.

LUMEN Business regionalno je natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva kojeg organizira jedna od najvećih studentskih udruga eSTUDENT. A Bernaysovi studenti ovoga puta odlučili su se za rješavanje poslovnog slučaja tvrtke L’Oréal Adria.

Iznimno smo ponosni na Krešimira, studenta završne godine diplomskog studija Upravljanje odnosima s javnošću te Mirnu i Matiju, studentice završne godine prijediplomskog studija Komunikacijski menadžment, a u razgovoru su nam otkrili dojmove s natjecanja i na koji način su iskoristili znanje stečeno na studiju.

Kakvi su dojmovi s LUMEN natjecanja?

„Dojmovi su samo pozitivni. Kroz ova tri mjeseca upoznala sam jako puno ljudi od kojih će mi neki možda biti budući kolege, neki budući poslodavci. Sudjelovala na raznim radionicama, jedne radionice bile su u Coca Coli gdje smo imali priliku upoznati se s postavljanjem strategije prije lansiranja nekog novog proizvoda, upoznali smo se s procesom budžetiranja, analiziranja konkurencije i tržišta... Također smo imali i konzultacije prvo s profesorima iz tog područja, a kasnije i sa samim poduzećem za koje smo radili case study“, priča nam Mirna.

Koji je bio Vaš zadatak na natjecanju?

„Cilj odabrane studije slučaja bio je osmisliti strategiju povodom lansiranja novog Armani Acqua di Giò muškog mirisa. Od nas se tražilo da provedemo istraživanje tržišta, analizu konkurencije i potencijalnih partnera te da pripremimo 360 komunikacijsku strategiju i okvirni financijski plan. Svjesni da društveno odgovorno poslovanje postaje nužnost i da više nije samo pitanje, izašli smo izvan zadanih okvira i osmislili inicijativu kojom želimo osvijestiti važnost očuvanja sredozemne medvjedice i njenih staništa u Jadranu“, objašnjava Krešimir.

Koliko vam je znanje s Bernaysa pomoglo prilikom osmišljavanja kampanje?

„Zapravo čim smo krenule dublje ulaziti u razvoj koncepta i smjera u kojem želimo ići s našim rješenjem, smo shvatile kako je ovo spoj skoro svih projekata koje smo već morale raditi u sklopu kolegija koje smo do sada slušale poput kolegija Digitalno oglašavanje, Identity and Image Management, Online komunikacije i društvene mreže. Osim znanja stečenog kroz rad na spomenutim projektima, uhvatile smo se kako često govorimo „pa to smo radile na xy kolegiju“ i odlazimo na prezentacije s tih kolegija kako bismo se prisjetile savjeta koje smo dobili od profesora, a najviše smo zapravo spominjale kolegije Osnove menadžmenta, Osnove marketinga, Agencije za tržišno komuniciranje i Strateški menadžment“, navodi Matija.

S Matijom se slaže i Krešimir i dodaje kako je Bernays poznat po inovativnom pristupu koji težište stavlja na praktične oblike nastave i koji mu je velikim dijelom pomogao u kreiranju rješenja. „Tu bih posebice izdvojio kolegije kao što su Osnove marketinga i Upravljanje brendovima kroz koje sam upoznao etape procesa brendiranja i naučio kako se kombinacija elemenata marketinškog miksa koristi za postizanje ciljeva poduzeća i zadovoljavanje potreba tržišta. Putem vježbi i praktičnih primjera na nastavi stekao sam praktične vještine koje sam potom demonstrirao na grupnim projektima“, zaključuje Krešimir.

Još jednom veliko bravo za Krešimira, Matiju i Mirnu te poticaj i svim drugim Bernaysovcima da se odvaže i prijave na neko od studentskih natjecanja!

Datoteke
za preuzimanje

No items found.